POLITICA DE RETURNARE – JUNIOS.RO
Aceasta politica se aplica comenzilor plasate pe platforma online www.junios.ro si este administrata de NETON PLAY S.R.L., cu sediul in Str. Gheorghe Doja, nr. 24, Voluntari, Ilfov, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J23/7693/2022, avand CUI 47140930.
I. DREPTUL DE RETRAGERE
Conform OUG nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor, orice client persoana fizica are dreptul de a returna produsele achizitionate online, fara a invoca un motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului.
Pentru a exercita dreptul de retragere, clientul trebuie sa:
-
Completeze formularul de retur disponibil pe site: www.junios.ro/order_lookup
Important: Simpla trimitere a coletului inapoi, fara completarea formularului, nu este considerata o solicitare valida de retur.
II. CONDITII GENERALE PENTRU ACCEPTAREA RETURULUI
Sunt acceptate la retur doar produsele care indeplinesc cumulativ urmatoarele conditii:
-
Nu prezinta urme de folosire, deteriorare sau uzura;
-
Sunt returnate in ambalajul original, intact, cu toate etichetele si sigiliile producatorului;
-
Au toate accesoriile, cadourile, instructiunile si documentele cu care au fost livrate;
-
Sunt insotite de documentele aferente comenzii (factura, fisa comanda, proforma);
-
Nu fac parte din categoriile exceptate de la retur;
-
Au fost returnate dupa completarea formularului;
- In cazul produselor defecte, nu se accepta schimbul cu alte produse si nu se ofera compensatii sub forma de produse. Produsul va fi returnat, iar costurile de transport si manipulare vor fi suportate integral de catre noi. Daca produsul respectiv se afla in continuare pe stoc, clientul are posibilitatea de a plasa o noua comanda.
- Pentru produsele ambalate necorespunzator in timpul transportului, care au dus la deteriorarea cutiei (ex.: eticheta AWB lipita direct pe produs), returul nu este acceptat sau se retine taxa de compensare.
RETURUL PRODUSELOR MULTIPLE DE ACELASI TIP:
-
Daca ai achizitionat mai multe produse identice si doresti sa le returnezi, este permis sa desigilezi doar unul.
-
Celelalte produse identice se pot returna doar daca sunt sigilate integral.
Aceasta regula se aplica inclusiv produselor vandute in pachete sau seturi cu articole similare, cum ar fi:
Seturi de puzzle din lemn cu tematici diferite;
Alte pachete de articole cu aceleasi caracteristici definitorii;
PRODUSE CARE NU VOR FI ACCEPTATE LA RETUR:
-
Produse asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate
-
Produse cu urme de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice/electrice
-
Produse lipsite de accesorii sau componente esentiale
-
Produse trimise murdare, cu ambalaje rupte sau incomplete
-
Produse personalizate sau realizate pe comanda.
-
Produse care tin de igiena intima (ex: olite, produse dentitie) si au fost desigilate.
- olace de toaleta, olite sau reductor WC pentru copii (daca sunt desigilate)
-
Produse care fac parte din seturi incomplete sau fara ambalajul original.
PROCEDURA DE RETUR
-
Completeaza formularul de retur online: www.junios.ro/order_lookup; (utilizand numarul de comanda primit prin SMS/EMAIL in si adresa de email/nr.telefon folosite in momentul plasarii comenzii)
-
Dupa confirmarea echipei noastre, ambaleaza produsul corespunzator apoi o sa trimitem o cerere de ridicare a coletului catre firma de curierat partenera, preluarea urmand a se face in 1-3 zile lucratoare (transportul este suportat de client, exceptie facand situatiile de la punctul V);
-
Rambursarea se face in maximum 14 zile lucratoare, in contul bancar furnizat, dupa ce verificam integritatea coletului.
- Acceptam doar colete trimise prin curier rapid, cu livrare directa la adresa noastra si fara ramburs pus. Nu acceptam retururi trimise prin metode ce implica ridicarea din diferite puncte ori colete cu ramburs catre destinatar (Junios).
III. REGULI DE AMBALARE
-
Nu lipi etichetele de retur direct pe ambalajul original al produsului;
-
Produsul trebuie protejat cu o cutie sau punga exterioara, exact asa cum a fost livrat;
-
Curierul nu ambaleaza produsele. Responsabilitatea ambalarii iti revine in totalitate.
-
Daca trimiti produsul direct in cutia originala, cu eticheta de curier lipita pe ea, ne rezervam dreptul:
-
fie de a refuza returul;
-
fie diminuarea sumei restituite;
-
Neambalarea corespunzatoare a coletului poate duce la deteriorarea produsului in timpul transportului. In acest caz, suma rambursata poate fi diminuata, conform art. 14 alin. (3) din OUG 34/2014.
Nu ne asumam responsabilitatea pentru coletele trimise incorect ambalate. Daca produsul este deteriorat/distrus, returul va fi refuzat.
IV. COSTURI SI RAMBURSARE
- Returul se face prin curier, iar costurile de returnare revin clientului, exceptie facand situatiile de la punctul V. Nu se accepta retururile expediate de client cu plata la destinatar (ramburs) – acestea vor fi refuzate.
- Costul de transport este suportat de catre noi, doar daca situatia se incadreaza la punctul V.
- Rambursarea contravalorii se face in termen de 14 zile calendaristice de la receptia si verificarea produsului, in contul bancar comunicat.
V. PRODUSE DEFECTE, LIVRARE ERONATA SAU CANTITATE INCOMPLETA
Daca ai primit un produs defect sau diferit fata de cel comandat ori ai primit o cantitate incompleta:
-
Trimite o sesizare la office@junios.ro in termen de 48 de ore de la livrare;
- Mentioneaza numarul comenzii;
-
Ataseaza poze cu produsul si ambalajul;
-
In aceste cazuri, toate costurile de transport sunt acoperite de catre noi;
-
In functie de situatie, iti oferim: inlocuire gratuita, rambursare integrala, expediere restului de cantitate pentru completarea comenzii sau un cupon de discount.
Daca in coletul returnat se regasesc produse diferite fata de cele mentionate in intentia de retur, coletul va fi refuzat si retrimis catre tine pe cheltuiala ta.
VI. DISPOZITII FINALE
-
Produsele achizitionate cu vouchere, in promotii (ex: 1+1 gratis), trebuie returnate integral.
-
Returul partial este permis doar pentru produse individuale din comenzi standard, nu din seturi.
-
Produsele primite cadou se pot returna doar daca sunt defecte din fabricatie.
Adresa de returnare prin alt serviciu de curierat rapid, exceptie facand Posta Romana:
NETON PLAY S.R.L.
Str. Gheorghe Doja, nr. 24, Voluntari, Ilfov
Telefon: 0790 189 861
Pentru orice alte informatii, ne poti scrie oricand la office@junios.ro. Iti multumim pentru intelegere si pentru ca ai ales Junios.ro!